Αλ. Τσίπρας: Θα έχουμε κυβέρνηση μετά τις εκλογές - Θα τηρηθούν οι δεσμεύσεις του μνημονίου

Βέβαιος ότι «θα έχουμε κυβέρνηση την επομένη των εκλογών» εμφανίστηκε ο Αλ. Τσίπρας, από τη στιγμή που υπάρχουν πολλοί μνηστήρες μεταξύ των κομμάτων που ψήφισαν το μνημόνιο και μοιράζονται τον ίδιο στόχο της καπιταλιστικής ανάπτυξης.
«Θα πάρω τη διερευνητική εντολή αν δεν έχω αυτοδυναμία και μέσα σε τρεις μέρες θα έχουμε κυβέρνηση», είπε σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ1. «Το δίλημμα που τίθεται είναι τεχνητό. Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτός που θα έρθει πρώτος θα σχηματίσει κυβέρνηση. Κανένας δεν θα πάρει το κόστος να οδηγήσει τον τόπο ξανά σε εκλογές», πρόσθεσε.
Ο Αλ. Τσίπρας σημείωσε πως αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει αυτοδυναμία θα συνεργαστεί «εξαιρετικά» με τους ΑΝΕΛ, όπως έκανε την προηγούμενη περίοδο. Επιδιώκοντας να δημιουργήσει ψευδεπίγραφες διαχωριστικές γραμμές μεταξύ των αστικών κομμάτων που ψήφισαν το μνημόνιο, απέκλεισε το ενδεχόμενο κυβερνητικής συνεργασίας με τη ΝΔ, λέγοντας ότι θα είναι μια «παρά φύσιν» κυβέρνηση.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ ή το Ποτάμι, έδωσε μια απάντηση που αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα: «Και τα δύο κόμματα (σ.σ. ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι) θα σταθμίσουν ως επιλογή ευθύνης να μην οδηγήσουν τη χώρα σε εκλογές. Θα πρέπει να τους ρωτήσετε και όχι να ρωτάτε εμένα, διότι εγώ έχω τη στρατηγική μου, το πρόγραμμά μου, το σχέδιό μου για τον τόπο. Δεν ξέρω αν τα κόμματα αυτά θέλουν να τοποθετούνται στο προοδευτικό φάσμα ή στο συντηρητικό φάσμα». 
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ξεκαθάρισε ότι θα τηρήσει τις δεσμεύσεις του μνημονίου, ενώ παράλληλα προσπάθησε να δημιουργήσει ψευδαισθήσεις ότι μπορούν να «αμβλυνθούν» κάπως οι συνέπειές του. Ως κεντρικό στόχο της διαπραγμάτευσης για τα «ανοιχτά» ζητήματα έθεσε τη «βιωσιμότητα» του κρατικού χρέους, που αποτελεί πρόταγμα του ελληνικού κεφαλαίου για να εξασφαλίσει επιπλέον ζεστό χρήμα.
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget