ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ Στις προτεραιότητες της κυβέρνησης η κερδοφορία των εφοπλιστών της κρουαζιέρας

Σε αυτό το πλαίσιο και η συγκρότηση «συντονιστικής επιτροπής για την κρουαζιέρα», που προανήγγειλε ο Θ. Δρίτσας
Η διαμόρφωση ενός ακόμη ευνοϊκότερου περιβάλλοντος για τους μονοπωλιακούς ομίλους που δραστηριοποιούνται στην κρουαζιέρα εντάσσεται στις προτεραιότητες της συγκυβέρνησης, σύμφωνα και με όσα επισήμανε την περασμένη Τρίτη ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θ. Δρίτσας,μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου των διοργανωτών του 3ου «Posidonia Sea Tourism Forum», που θα διεξαχθεί στις 26 - 27 Μάη στην Αθήνα. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ίδιος είπε πως είναι έτοιμη για υπογραφή υπουργική απόφαση «για τη συγκρότηση συντονιστικής επιτροπής για την κρουαζιέρα(...) και από εκεί και πέρα θα χρειαστούν διαβουλεύσεις για τη μόνιμη και σταθερή λειτουργία της ώστε να έχει την καλύτερη αποτελεσματικότητα και συνεισφορά της».
Να σημειωθεί ότι η εικόνα που ήδη κυριαρχεί στην κρουαζιέρα είναι ότι με την απελευθέρωση των εσωτερικών θαλάσσιων μεταφορών (άρση του καμποτάζ, σύμφωνα με τον κανονισμό 3577/92), που σε ό,τι αφορά την κρουαζιέρα ψηφίστηκε από την ελληνική Βουλή το 2010, στα κρουαζιερόπλοια δεν υπάρχει ούτε για δείγμα ναυτεργάτης Ελληνας ή αλλοδαπός που να έχει συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα. Ολοι είναι ανασφάλιστοι, θύματα του διεθνούς δουλεμπορικού κυκλώματος που παίρνει κεφαλιάτικο για να τους βρει δουλειά. Συγκροτούνται πληρώματα «βαβέλ», που όπως απέδειξε και το τραγικό ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου «ΚΟΣΤΑ ΚΟΝΚΟΡΝΤΙΑ» πριν από δύο χρόνια στην Ιταλία, με απροσδιόριστο αριθμό αγνοουμένων γιατί είχε και ανασφάλιστους, θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών, των ναυτεργατών και της ναυσιπλοΐας.
Επιπρόσθετα, στην κρουαζιέρα κουμάντο κάνουν και οι λεγόμενοι «tour operators», που εφαρμόζουν στους επιβάτες - τουρίστες το σύστημα με το «βραχιολάκι», ελέγχοντας έτσι ακόμα και από πού θα αγοραστεί το... μπουκαλάκι του νερού από τους τουρίστες.
Παρ' όλα αυτά ο Θ. Δρίτσας αφού επιδόθηκε σε αοριστολογίες του τύπου «η προβολή και η ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού μπορεί να συμβάλει απολύτως θετικά και όχι μονοσήμαντα στην ανάπτυξη και κυρίως με ένα σωστό και κατάλληλο σχεδιασμό να συμβάλει σε μια ανάπτυξη με κοινωνικό όφελος», στη συνέχεια έδωσε το στίγμα, συμπληρώνοντας ότι «υπάρχει ζήτημα καλύτερης προετοιμασίας και οργάνωσης των τόπων υποδοχής ώστε ο περιηγητής το χρόνο που διαθέτει να μπορεί να απολαύσει την περιήγηση, βελτίωσης των υποδομών», προσθέτοντας ότι «είναι προτεραιότητες αυτά για έναν κυβερνητικό σχεδιασμό, σε συνεργασία βέβαια με όλους τους φορείς, τους οργανισμούς λιμένων, τις επιχειρηματικές ενώσεις κ.ά. Είναι κρίσιμος ο ρόλος του Δημοσίου σε αυτή την κατεύθυνση και οι συνέργειες και ο συντονισμός απολύτως απαραίτητα».

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget