«Είμαι δικός σας, της Χρυσής Αυγής» είπε ο φονιάς Ρουπακιάς στον αστυνομικό που τον συνέλαβε

«Μην πείτε τίποτα σε κανέναν. Είμαι δικός σας, της Χρυσής Αυγής, μη με πειράξετε». Αυτά ήταν τα λόγια που είπε ο χρυσαυγίτης δολοφόνος του Παύλου Φύσσα Γ. Ρουπακιάς στον αστυνομικό της Άμεσης Δράσης Δ. Κουρετζήπου τον συνέλαβε και κατέθεσε χτες στη δίκη της ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης Χρυσή Αυγή. Όπως υπογράμμισε στο δικαστήριο ο μάρτυρας, ο Γ. Ρουπακιάς στην αρχή έκανε τον ανήξερο και παραδέχτηκε τη δολοφονία όταν ο αστυνομικός του είπε στο περιπολικό πως βρήκε το μαχαίρι και από τα αποτυπώματα θα εντοπιστεί ο δράστης. Επιπρόσθετα ο μάρτυρας αστυνομικός Δ. Κουρετζής ζήτησε την προστασία του δικαστηρίου γι' αυτόν και την οικογένεια του, γιατί δέχτηκε απειλές ο ίδιος και ο αδερφός του.
Ειδικότερα, ο μάρτυρας ανέφερε στο δικαστήριο: «Κάνω έναν περιμετρικό έλεγχο στο αμάξι. Στην πίσω ρόδα, αριστερά, από την πλευρά του οδηγού, σχεδόν κολλητά, βλέπω ένα μαχαίρι. Το περισυνέλεξα, το έβαλα σε ένα πλαστικό σακουλάκι που είχα πάνω μου... Του περνάω χειροπέδες. Ήταν ήρεμος, κάπνιζε, ήταν νηφάλιος. Τον οδηγώ στο περιπολικό, στο πίσω κάθισμα, και κάθομαι μαζί του. Του αναφέρω καθ' οδόν, πες μου τι έχει γίνει. Δεν ξέρω, μου λέει. Τον παροτρύνω ξανά. Εγώ το έκανα, μην πείτε τίποτα σε κανέναν, είμαι δικός σας, μου λέει. Τι δικός μας; τον ρωτάω. Είμαι της Χρυσής Αυγής, μου απαντάει».
Νωρίτερα κατέθεσε: «Τρία λεπτά μετά τα μεσάνυχτα λάβαμε ένα σήμα από το κέντρο Αμέσου Δράσεως για συμπλοκή ατόμων στην Π. Τσαλδάρη. Δευτερόλεπτα ήταν που φθάσαμε. Βλέπουμε με το συνάδελφο που οδηγούσε το περιπολικό ένα αυτοκίνητο κάθετα στην Τσαλδάρη, ανάποδα στο ρεύμα. Ογδόντα με 100 μέτρα οι συνάδελφοι της ΔΙΑΣ κρατούσαν τον κόσμο που ήταν μαζεμένος. Το αυτοκίνητο (σ.σ. του χρυσαυγίτη δολοφόνου) είχε αναμμένη μηχανή και τα φώτα και ο οδηγός στη θέση του. Βάλαμε το περιπολικό σε σχήμα Τ μπροστά του για να μη μπορεί να φύγει. Προσεγγίζω μια παρέα, 15-20 μέτρα από το αυτοκίνητο, μία κοπέλα κρατούσε στα χέρια της έναν αιμόφυρτο άντρα και γύρω τους στέκονταν τέσσερα - πέντε άτομα. Προσπαθώ να δω τι τραύματα φέρει πάνω του. Της λέω μην τον κουνάς, υπάρχει κίνδυνος εσωτερικής αιμορραγίας, το χρώμα του ήταν μοβ, φαινόταν ότι ήταν σε κρίσιμη κατάσταση, έφευγε. Βογκούσε, είχε ασθενή επαφή με το περιβάλλον. Θυμάμαι ότι η φωνή μου ούρλιαζε για να έλθει γρήγορα το ασθενοφόρο»...
Σε ερώτηση μάλιστα για το αν θα μπορούσε ο Ρουπακιάς να έχει φύγει, μέχρι να πάνε εκεί, ο μάρτυρας αστυνομικός απάντησε καταφατικά. Μάλιστα, ειπώθηκε χαρακτηριστικά από την Πολιτική Αγωγή «μας λέτε ότι ο Ρουπακιάς ήταν μέσα στο αυτοκίνητό του και οι αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ περιφρουρούσαν το χώρο...»!

Αξίζει να σημειωθεί ότι και χτες, κατά την κατάθεση του μάρτυρα αστυνομικού, οι υπερασπιστές των χρυσαυγιτών συνέχιζαν να σχολιάζουν και να προκαλούν όταν δεν τους «άρεσαν» οι ερωτήσεις της Πολιτικής Αγωγής, με αποτέλεσμα να δεχτούν έντονες παρατηρήσεις της προέδρου να σεβαστούν τη διαδικασία. Μάλιστα, ένταση δημιουργήθηκε ύστερα από ερώτηση της Πολιτικής Αγωγής για την πολιτική εκπροσώπηση της Χρυσής Αυγής και τα τάγματα εφόδου, όταν υπερασπιστής ισχυρίστηκε ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιείται ο όρος «τάγματα εφόδου»... Προκλητική ήταν και η συμπεριφορά συνήγορου υπεράσπισης, που είναι και συγγενής κατηγορούμενου, απέναντι σε συγγενείς του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα, «έλα μπροστά να τα πούμε», φώναξε στο θείο του Παύλου Φύσσα...

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget