Τα χρεοκοπημένα συνθήματα του ΣΥΡΙΖΑ αναμασά η Λαϊκή Ενότητα - «ΣΥΡΙΖΑ 2»

Σαν να μην πέρασε μια μέρα, σαν να μην οδήγησε η συγκεκριμένη λογική σε μνημόνιο και αντιλαϊκά μέτρα η «Λαϊκή Ενότητα»έρχεται να εμφανίσει σαν κάτι το νέο τα χρεοκοπημένα συνθήματα του ΣΥΡΙΖΑ με νέα ...αριστερή διακόσμηση.
Σε συνέντευξη προς του ξένους ανταποκριτές ο Παναγιώτης Λαφαζάνης επανέφερε τα περί «δύναμης αλλαγής και ανατροπής στην Ευρώπη» και ξεκαθάρισε πως το ζητούμενο είναι η καπιταλιστική ανάπτυξη με υερώ ή εθνικό νόμισμα λέγοντας «εμείς δεν έχουμε λατρεία ή φετίχ με τα νομίσματα. Αν μπορούσαμε αυτό το προοδευτικό μας πρόγραμμα για να βγούμε από την κρίση, να ακυρώσουμε τα μνημόνια, να προχωρήσουμε σε μια νέα αναπτυξιακή τροχιά, να το εφαρμόσουμε εντός της Ευρωζώνης, δεν θα είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα».
Προέβλεψε ότι μετεκλογικά «ο εναπομείνας ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το Ποτάμι, θα κάνουν ένα μεγάλο κυβερνητικό συνασπισμό και συνεταιρισμό, προκειμένου να περισώσουν τα Μνημόνια και να εφαρμόσουν τις μνημονιακές πολιτικές». Βεβαίως, δεν είπε ότι αυτά που λέει τα έλεγε όλος ο ΣΥΡΙΖΑ πριν από το Γενάρη του 2015 γεγονός που δεν απέτρεψε το νέο μνημόνιο, γιατί ο καπιταλιστικός δρόμος ανάπτυξης όπου πορεύεται και η Λαϊκή Ενότητα δεν επιδέχεται κανενός άλλου είδους πολιτικές απέναντι στα λαϊκά συμφέροντα.
Υποσχέθηκε στους καπιταλιστές πέραν των μέτρων στήριξης της κερδοφορίας τους και νέες συμμαχίες για την εξυπηρέτηση των συμφερόντων τους μέσω μιας «πολυδιάστατης ανεξάρτητης πολιτικής ενεργειακών πολιτικών και οικονομικών σχέσεων».
Συνέντευξη Τύπου έδωσε και ο Μανώλης Γλέζος την Πέμπτη και ανέφερε μεταξύ άλλων: «Πώς να συνεργαστώ με κάποιους που λένε να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ; Οταν ένα κόμμα ζητά να φύγει από την Ευρωζώνη; Εγώ έχω πει ότι δεν χαρίζουμε την Ευρώπη στους δυτικοευρωπαίους».Είπε επίσης ότι  η υποψήφιότητά του με τη ΛΑΕ «θα εξαρτηθεί από το εάν θα υπάρξει ένα ενιαίο αντιμνημονιακό μέτωπο» και ότι «αν δε γίνει κατορθωτό να δημιουργηθεί ένας πόλος με βάση την αρχή ότι ο λαός αποφασίζει για τα πάντα, εγώ θα ψηφίσω ΚΚΕ παρά τις διαφορές μου». Πρόσθεσε ωστόσο: «Για να τιμήσω τη μητέρα μου και τον αδελφό μου, ανήκω στην οργάνωση ΣΥΡΙΖΑ της Πάρου. Εκείνοι θα μου δώσουν εντολή να τους εκπροσωπήσω. Εκείνοι θα μου το πουν».

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget